KAYIT    İLETİŞİM
İYİ SEÇİM!
  • Bozcaada Turları:  Ülkemizin üçüncü büyük, en güzel ve en şirin adası olan Bozcaada turumuza sabah 08:00’ de Cumhuriyet Meydanında buluşarak başlıyoruz. Cumhuriyet Meydanında buluşmamız ardından 45 dakika sürecek olan yolculuğumuz ile Geyikli iskelesine ulaşıyoruz.
  • Bozcaada
  • Geyikli
  • Tenedos
  • Eyvah eyvah
  • Şarap
  • Ayazma

Bozcaada Turu

Ülkemizin üçüncü büyük, en güzel ve en şirin adası olan Bozcaada turumuza sabah 08:00’ de Cumhuriyet Meydanında buluşarak başlıyoruz. Cumhuriyet Meydanında buluşmamız ardından 45 dakika sürecek olan yolculuğumuz ile Geyikli iskelesine ulaşıyoruz. Saat 09:00 feribotu ile Bozcaada’ ya ulaşıyoruz ve rehberimiz eşliğinde ada sokaklarında gezimize başlıyoruz. Tarih boyunca birçok medeniyet ve uygarlığa ev sahipliği yapmış olan ada ve sokaklarında gezerken adeta tarih içinde bir yolculuğa çıkacağız. Ülkemizin üçüncü büyük adası olan Bozcaada sadece iki mahalleden oluşmakta ve ülkemizde köyü bulunmayan ilk ve tek ilçe olma özelliğini de taşımakta. Halk arasında Rum ve Türk Mahallesi diye adlandırılan günümüzde ki isimleri ile Alaybey ve Cumhuriyet Mahalleleri ada merkezini oluşturmakta. Rehberimiz eşliğinde mahalleleri gezerken elbette adanın tarih boyunca yerel kahramanları ve tanınmış kişilerin evlerini, kalesini, kilisesini, tarihi fırınını ve son dönemde oldukça ünlü hale gelmiş olan duvar resimlerini göreceğiz. Bozcaada sokaklarında gezerken dünya tarihinde mihenk taşı olan Troya Savaşı’ nı, savaşta Bozcaada’ nın (Tenedos) hikâyesini ve Yunan mitolojisinde nesiller boyu kulaktan kulağa anlatılan gelen Tenedos’ un efsanesini rehberimizin anlatımlarıyla adeta yaşayacak ve adayı doya doya gezeceğiz. Ada sokaklarında gezimiz yaklaşık 45- 60 dakika kadar sürecektir ve ardından denize girmek ve Bozcaada’ nın o meşhur Ayazma Plajının tadını çıkartmak isteyen veya bir kafeye oturup çay, kahve içmek isteyen misafirlerimiz için serbest zaman veriyor ve saat 16:30’da Bozcaada İskelesi önünde rehberimizle buluşuyoruz. Saat 17:00 feribotuyla tekrar Geyikli İskelesine dönüyoruz. İskelede tur aracımızla buluşup Çanakkale’ ye doğru yolculumuza devam ediyor ve Çanakkale’de siz değerli misafirlerimizle başka turlarda ve organizasyonlarda buluşma dileklerimizle ayrılıyoruz.

(Bozcaada içinde yürüyüş turu yapılacaktır, tur aracımız Geyikli İskelesin’ de kalacaktır.)

DAHİL OLANLAR:
Fiyata dâhil olan hizmetler:

• Lüks araçlarla ulaşım

• Profesyonel rehberlik hizmeti

HARİÇ OLANLAR:
Fiyata dâhil olmayan hizmetler:

• Kahvaltı, öğle ve akşam yemeği