KAYIT    İLETİŞİM
İYİ SEÇİM!
  • Kaz Dağları ve Assos Antik Kenti: Dünyanın ikinci en zengin oksijen kaynağı ve ülkemizin akciğerleri Kaz Dağlarını ve Assos Antik Kenti' ni ziyarete gidiyoruz. Yeşilyurt Köyü'nde serpme köy kahvaltısı, zeytinyağı müzesi, Zeus Sunağı ve Mıhlı Çayı ziyaret edeceğimiz yerler arasında...
  • Kaz Dağlarını bizimle keşfedin
  • Assos Antik kenti ile tarihe tanıklık edin
  • Yeşilyurt köyünde serpme köy kahvaltısı

Dünyanın ikinci en zengin oksijen kaynağı olan ve efsanelere konu olan Kaz Dağları turumuza sabah belirlediğimiz nokta da ve saatte buluşarak başlıyoruz. İlk durak noktamız kahvaltımızı alacağımız Yeşilyurt Köyü olacaktır. Yolculuğumuz yaklaşık bir saat sürecek ve yolculuk boyunca rehberimiz Çanakkale, Troya Antik Kenti ve Kaz Dağları hakkında bilgiler verecek bölge hakkında efsaneleri anlatacaktır. Eski bir Rum köyü olan ve mübadele ile Balkanlardan gelen Türk ailelerin yerleştirildiği Yeşilyurt Köyü’ nde kahvaltımızı aldıktan sonra siz değerli misafirlerimiz köyü gezebilmeniz, fotoğraf çekebilmeniz için serbest zaman verilecek ve serbest zaman sonrasında Küçükkuyu Zeytinyağı Müzesini ziyaret edeceğiz. Bölge ekonomisinde çok önemli yere sahip olan zeytin aynı zamanda bölge için bir kültür niteliğinde. Müzede zeytin ve zeytinyağı ile ilgili bilgileri aldıktan ve müzeyi ziyaret ettikten sonra Çanakkale- Balıkesir il sınırlarını oluşturan ve bölgenin en güzel akarsularından birisi olan Mıhlı Çayı mesire alanını ziyaret edeceğiz. Mesire alanını ziyaretimiz ve vereceğimiz serbest zaman sonrasında Kaz Dağlarını daha iyi anlayabilmek, bölge kültürüne hakim olmak adına Sarıkız Müzesini ziyaret ediyoruz. Müze de hem bölge kültürü hem de bölge için ülkemiz için değerli olan ünlülerimizin bal mumu heykellerini görme şansımız olacaktır. Müze ziyaretimiz sonrasında öğle yemeği için Yasa Dinlenme tesislerinde mola veriyoruz. Yemek molamız sonrasında Adatepe Köyü ve Zeus Altarı (sunağı) ziyaretimiz için Adatepe Köyü’ ne hareket ediyoruz. Edremit Körfezini, Ayvalık adalarını ve Midilli Adasını görebileceğimiz ve en güzel manzara fotoğraflarını çekebileceğimiz Zeus Altarı için yaklaşık 2 km.’lik orman yürüyüşümüz olacaktır. Bölgeyi ziyaretimiz sonrasında Kaz Dağlarından ayrılarak Behramkale Köyü ve Assos Antik Kentine doğru yola çıkıyoruz. Eski bir Osmanlı Köyü olan ve bölge içerisinde en önemli tarihi köylerden birisi olan Behramkale Köyü ziyaretimiz ve köy içerisindeki yoldan yürüyerek köyün en tepe noktası aynı zamanda Assos Antik Kentinde yukarı kent olarak adlandırılan zirve noktasına çıkıyoruz. Assos Antik Kenti yukarı kent bölgesi ziyaretimiz sonrasında tekrar aracımızda toplanıp turumuzu tamamlayarak Çanakkale’ ye doğru yola çıkıyoruz. Çanakkale’ de siz değerli misafirlerimizle başka tur ve organizasyonlarda buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.

DAHİL OLANLAR:
D2 belgeli lüks araçlarla ulaşım
Profesyonel rehberlik hizmeti
Kahvaltı

HARİÇ OLANLAR:
Öğle ve akşam yemeği
Tüm müze ve ören yeri giriş ücretleri