KAYIT    İLETİŞİM
İYİ SEÇİM!
  • Kıyıköy İğneada Longoz Ormanları Turu: Trakya' nın doğal güzelliklerini görmeye gidiyoruz...
  • Kıyıköy
  • İğneada
  • Dupnisa Mağrası
  • Istıranca Ormanları
  • Longoz Ormanları
  • Sislioba ve Beğendik Köyleri
Trakya' nın doğal güzelliklerini görmeye gidiyoruz...

DRABOS TRAVEL FARKI İLE KIYIKÖY- İĞNEADA- LONGOZ ORMANLARI
ÇANAKKALE' DE İLK ve TEK

DUPNİSA MAĞARASI, ISTIRANCA ORMANALARI
SİSLİOBA KÖYÜ, BEĞENDİK KÖYÜ, BULGARİSTAN SINIRI
ERİKLİ ve MERT GÖLLERİ

Kıyıköy- İğneada turumuz için siz değerli misafirlerimizle saat 02:00’ de Çanakkale Cumhuriyet Meydanı’ nda buluşuyoruz ve geceyi lüks otobüsümüzde araç içi ikramlarımız ve Drabos Turizm misafirperverliğinde geçiriyoruz.

Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte ilk ziyaret noktamız Demirköy’ de bulunan Dupnisa Mağarası olacaktır. Milyonlarca yıldır oluşumuna devam eden sarkıt ve dikitleriyle ziyaretçilerini adeta büyüleyen Dupnisa Mağarası’nı rehberimiz eşliğinde gezmeye başlıyoruz. İçinde yaklaşık altmış bin yaransın yaşadığı mağara, Istıranca ormanlarının altında kilometrelerce uzanmakta. Son dönemde yapılan yürüyüş yolları ve ışıklandırmalarıyla mağara siz ziyaretçilerini adeta büyülemekte. Geçmişte ise konumu ve derinliğinin çok fazla olması gerekçesiyle eşkıyaların saklandığı, hakkında birçok efsanenin anlatıldığı mağara ziyaretimiz sonrasında rotamızı öğle yemeği alacağımız mekâna çeviriyoruz. Öğle yemeği molası sonrasında gezimize kaldığımız yerden devam ediyor ve İğneada’ ya longoz ormanlarına gidiyoruz. Orman içerisinde rehberimiz eşliğinde yaklaşık yarım saat yürüyüş yapıyoruz ve orman bitki örtüsü, dev ağaç gövdeleri göreceklerimiz arasında. Orman yürüyüşümüz sonrasında yorgunluk gidermek amacıyla Sislioba Köyü’ ne gidiyor ve köy kahvesinde mola veriyoruz. Molamız ardından Bulgaristan sınırında yer alan Beğendik Köyü’ ne gidiyoruz ve dileyen misafirlerimiz Bulgaristan sınırında fotoğraflar çekebilirler. Beğendik Köyü sonrasında rotamızı Fransız Feneri’ ne çeviriyoruz ve Karadeniz’ i izliyor ve fenerin bulunduğu tepeden manzaranın tadını çıkartıyoruz. Fotoğraf molası sonrasında Erikli ve Mert Göllerini ziyaret ederek fotoğraflarını çekiyoruz. Gölleri ziyaretimiz sonrasında İğneada merkeze geri dönüyoruz ve siz değerli misafirlerimize İğneada’ yı gezmeniz için serbest zaman veriyoruz ve zaman sonrasında rotamızı Çanakkale’ ye çeviriyoruz. Gece saatlerinde Çanakkale şehir merkezinde oluyoruz ve siz değerli misafirlerimizle bir sonraki Drabos Turizm organizasyonunda buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.